Kuchař básníkem básník kuchařem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kuchař básníkem básník kuchařem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuchař básníkem básník kuchařem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuchař básníkem básník kuchařem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuchař básníkem básník kuchařem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kuchař básníkem básník kuchařem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor, původním povoláním kuchař, připravil pro čtenáře této knížky "menu" složené z receptů, poezie, fejetónů i úvah. Nachází nové verze biblických příběhů, starých pověstí. Dotýká se i aktuálních problémů současnosti. Upozorňuje na nutnost vzájemného sdílení, ztišení se a pokory. Vše ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kuchař básníkem básník kuchařem je 139 Kč

Výběr knih autora Alois Marhoul

Zobrazit všechny knihy autora Alois Marhoul
Výběr knih vydavatele KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.