Strom, který se nechal tetovat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strom, který se nechal tetovat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strom, který se nechal tetovat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strom, který se nechal tetovat koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strom, který se nechal tetovat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis
Znalci poezie vědí, že Alois Marhoul patří k vtipným básníkům. Málokdo umí, tak jako on, svými verši hluboce zasáhnout duši a srdce - a zároveň pobavit. V nové sbírce ovšem přibyl do autorovy tvorby i nový, osudovější tón. Jako by Aloisovi napovídal z nebe tu přemýšlivý Miroslav Holub, tu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strom, který se nechal tetovat je 134 Kč

Výběr knih autora Alois Marhoul

Zobrazit všechny knihy autora Alois Marhoul
Výběr knih vydavatele Bondy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bondy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.