Kult

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kult koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kult koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kult koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kult koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kult koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kult koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kult koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Měl to být ráj, skončilo to jako peklo. Od autorky bestselleru Matčina panenka. Komunita vedená samozvaným spasitelem měla být místem, kde lidé žijí v lásce a harmonii. Zpočátku to tak bylo, ale pak se začala projevovat její zvrácená tvář. O třicet let později zmizí z domova dvě malé děti.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kult je 340 Kč

Výběr knih autora Davies Abby

Zobrazit všechny knihy autora Davies Abby
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.