Kurkuma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kurkuma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kurkuma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je zčásti monografií, zčásti medicínskou příručkou a zčásti vášnivě sdílený seznam odrážející Prashantiho fascinaci pro tento jemný kořen barvy šafránu. Kniha sama, přestože má něco málo přes 120 stran, překypuje informacemi. Obsáhle se zabývá medicínským použitím v kapitolách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kurkuma je 285 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.