Kytara pro každého - Ovládněte akustickou i elektrickou kytaru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 143 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kytara pro každého - Ovládněte akustickou i elektrickou kytaru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kytara pro každého - Ovládněte akustickou i elektrickou kytaru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vizuální příručka z edice Jak na to: Naučte se hrát na kytaru! Technika hry, akordy, otázky, odpovědi. Folk, rock, klasika...Efekty a nahrávání. Ladění a údržba nástroje.Kytara patří k vůbec nejoblíbenějším hudebním nástrojům na světě. Často po ní sáhnou nováčci bez předchozích zkušeností,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kytara pro každého - Ovládněte akustickou i elektrickou kytaru je 161 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.