Láska, smrt a vzkříšení - tři novely

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska, smrt a vzkříšení - tři novely koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska, smrt a vzkříšení - tři novely koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska, smrt a vzkříšení - tři novely koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska, smrt a vzkříšení - tři novely koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha vycházející pod názvem Láska, smrt a vzkříšení obsahuje tři novely německého spisovatele Patricka Rotha (nar. 1953), který je u nás znám prvním vydáním románu Corpus Christi (1998) a později z vydání objemného svazku Východ slunce. Kniha Josefova (2018). Z rozsáhlého Rothova díla se nyní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska, smrt a vzkříšení - tři novely je 161 Kč

Výběr knih autora Patrick Roth

Zobrazit všechny knihy autora Patrick Roth
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.