Východ slunce - Kniha Josefova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Východ slunce - Kniha Josefova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Východ slunce - Kniha Josefova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Východ slunce - Kniha Josefova koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Východ slunce - Kniha Josefova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Východ slunce - Kniha Josefova koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Patrick Roth vypráví neuvěřitelný příběh Josefa z Nazaretu jako zoufajícího si člověka, líčí jeho hlubokou víru a neposlušnost vůči Bohu. Román zároveň pátrá po možnosti nového počátku. Jeruzalém v roce 70 po Kristu: hrozí, že římské oddíly zboří ochranné hradby. Obléhání Svatého města je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Východ slunce - Kniha Josefova je 327 Kč

Výběr knih autora Patrick Roth

Zobrazit všechny knihy autora Patrick Roth
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.