Láska v dome duchov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska v dome duchov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Láska v dome duchov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska v dome duchov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska v dome duchov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska v dome duchov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska v dome duchov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Život často prináša nečakané stretnutia dvoch bytostí, zapozerajúcich sa vzájomne do očí a jeden z nich pocíti niečo veľké, vznešené, nezabudnuteľné. Celkom takáto príhoda sa stala Ondrovi, študentíkovi z neveľkého mesta, ktorý, hoc i vyrastal v dobrej rodine, potreboval sa čo najskôr…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska v dome duchov je 331 Kč

Výběr knih autora Ivana Havranová

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Havranová
Výběr knih vydavatele Kumran, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.