Last Argument of Kings

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Last Argument of Kings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Last Argument of Kings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Last Argument of Kings koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Last Argument of Kings koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Last Argument of Kings koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Last Argument of Kings koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Last Argument of Kings, Autoři : Joe Abercrombie, Rok vydání : 2009,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Last Argument of Kings je 431 Kč

Výběr knih autora Joe Abercrombie

Zobrazit všechny knihy autora Joe Abercrombie
Výběr knih vydavatele Gollancz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gollancz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.