Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový, celostní pohled na aktuální téma srdečních problémů. Navzdory pokrokům medicíny jsou kardiovaskulární choroby mezi obyvateli západního světa nejčastější příčinou úmrtí. Je za ně zodpovědný stres, který je s moderním způsobem života dnes již neodmyslitelně spojen? Nebo je to nesprávná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčivé rostliny a srdce - Recepty, návody, odvary a tinktury je 327 Kč

Výběr knih autorů Wolf-Dieter Storl , Christine Storl

Zobrazit všechny knihy autora Wolf-Dieter Storl, Christine Storl
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.