Jsem součástí lesa. Etnobotanik, kulturní antropolog a "šaman" vypráví o svém životě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jsem součástí lesa. Etnobotanik, kulturní antropolog a "šaman" vypráví o svém životě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsem součástí lesa. Etnobotanik, kulturní antropolog a "šaman" vypráví o svém životě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsem součástí lesa. Etnobotanik, kulturní antropolog a "šaman" vypráví o svém životě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jsem součástí lesa. Etnobotanik, kulturní antropolog a "šaman" vypráví o svém životě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Poutavě a živě vyprávěný životní příběh Wolf-Dietera Storla, etnobotanika a člověka s živým vztahem k rostlinám, autora více než 20 knih, z nichž mnohé vyšly i v češtině.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jsem součástí lesa. Etnobotanik, kulturní antropolog a "šaman" vypráví o svém životě je 294 Kč

Výběr knih autora Wolf-Dieter Storl

Zobrazit všechny knihy autora Wolf-Dieter Storl
Výběr knih vydavatele Kořeny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kořeny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.