O léčivých bylinách a rostlinných božstvech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O léčivých bylinách a rostlinných božstvech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O léčivých bylinách a rostlinných božstvech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O léčivých bylinách a rostlinných božstvech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O léčivých bylinách a rostlinných božstvech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

O léčivých bylinách a rostlinných božstvech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: O léčivých bylinách a rostlinných božstvech - Storl Wolf-Dieter;Storl Christine. O moudrých ženách a znalcích bylin Rostliny jako léčitelé, jako zdroj obživy, jako dobrodinci, jako bohové a démoni – tato kniha nás seznamuje se všemi těmito aspekty a učí nás respektovat je a přijmout,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O léčivých bylinách a rostlinných božstvech je 366 Kč

Výběr knih autora Wolf-Dieter Storl

Zobrazit všechny knihy autora Wolf-Dieter Storl
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.