Legendary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 556 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Legendary koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
556 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Legendary koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Legendary koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Legendary koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A heart to protect. A debt to repay. A game to win.The stunning, internationally bestselling sequel to Caraval. After being swept up in the magical world of Caraval, Donatella Dragna has finally escaped her father and saved her sister Scarlett from a disastrous arranged marriage. The girls…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Legendary je 628 Kč

Výběr knih autora Stephanie Garber

Zobrazit všechny knihy autora Stephanie Garber
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.