Les Miserables + CD (Black Cat Readers FRA Level 3)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Les Miserables + CD (Black Cat Readers FRA Level 3) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les Miserables + CD (Black Cat Readers FRA Level 3) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Les Miserables + CD (Black Cat Readers FRA Level 3) - Hugo Victor. After nineteen years in prison for having stolen some bread, Jean Valjean, thanks to his meeting with the bishop of Digne, Monsignor Myriel, decides to dedicate the rest of his life to doing good. Some years later, he…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Les Miserables + CD (Black Cat Readers FRA Level 3) je 211 Kč

Výběr knih autora Victor Hugo

Zobrazit všechny knihy autora Victor Hugo
Výběr knih vydavatele Cideb Editrice

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cideb Editrice
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.