PER | Level 3: The Hunchback of Notre-Dame

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

PER | Level 3: The Hunchback of Notre-Dame koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Classic / American English (Available February 2008) Ugly and unwanted by the outside world, Quasimodo the hunchback lives under the protection of the priest in the Cathedral of Notre-Dame. Then his quiet life is destroyed by the priest's evil plans for a beautiful gypsy girl. The priest needs…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy PER | Level 3: The Hunchback of Notre-Dame je 223 Kč

Výběr knih autora Victor Hugo

Zobrazit všechny knihy autora Victor Hugo
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.