Les Miserables (Gavroche) - Livre + audio en ligne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Les Miserables (Gavroche) - Livre + audio en ligne koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
309 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Les Miserables (Gavroche) - Livre + audio en ligne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Není skladem

Krátký popis
Les Miserables (Gavroche) - Livre + audio en ligne

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Les Miserables (Gavroche) - Livre + audio en ligne je 223 Kč

Výběr knih autora Victor Hugo

Zobrazit všechny knihy autora Victor Hugo
Výběr knih vydavatele Hachette

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.