Koho sežere vlk? - 7 pohádek, jak je znáte i neznáte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Koho sežere vlk? - 7 pohádek, jak je znáte i neznáte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koho sežere vlk? - 7 pohádek, jak je znáte i neznáte koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koho sežere vlk? - 7 pohádek, jak je znáte i neznáte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Koho sežere vlk? - 7 pohádek, jak je znáte i neznáte koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ježibaba si brousí zuby na Jeníčka, možná i Mařenku, dědek s bábou a celou jejich partou mají zálusk na řepu, Otesánek slupne, na co přijde. A koho sežere vlk? Mohlo by se zdát, že známé pohádky řeší, hlavně kdo koho nebo co pozře. Z těchto příběhů se ale naštěstí dozvídáme mnohem víc, a právě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Koho sežere vlk? - 7 pohádek, jak je znáte i neznáte je 300 Kč

Výběr knih autorů Milan Starý , Ester Stará

Zobrazit všechny knihy autora Milan Starý, Ester Stará
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.