Pravopisné pětiminutovky 6 pro 2. stupeň ZŠ a VG

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 61 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravopisné pětiminutovky 6 pro 2. stupeň ZŠ a VG koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
61 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pravopisné pětiminutovky 6 pro 2. stupeň ZŠ a VG koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
68 Kč
Není skladem

Pravopisné pětiminutovky 6 pro 2. stupeň ZŠ a VG koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravopisné pětiminutovky 6 pro 2. stupeň ZŠ a VG koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
69 Kč
Není skladem

Krátký popis
První titul zřady pravopisných pětiminutovek ALTER pro 2. stupeň ZŠ aVG slouží kefektivnímu procvičování pravopisu. Koncepčně navazuje na Pětiminutovky ALTER pro 1. stupeň. Vpracovním sešitě se střídají cvičení ve tvaru sloupců abloků na plnou šířku strany; grafická podoba je kžákům vstřícná.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravopisné pětiminutovky 6 pro 2. stupeň ZŠ a VG je 67 Kč

Výběr knih autora Lenka Bradáčová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.