Lidská výkonnost a omezení (040 00)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 301 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lidská výkonnost a omezení (040 00) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lidská výkonnost a omezení (040 00) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Lidská výkonnost a omezení (040 00); Autor: Šulc Jiří; Učební text pro teoretickou přípravu dopravních pilotů dle předpisu JAR-FCL- ([učebnice pro teoretickou přípravu pilotů ATPL, CPL a IR])

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lidská výkonnost a omezení (040 00) je 277 Kč

Výběr knih autora Jiří Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Šulc
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.