Life's Little Ironies

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life's Little Ironies koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Contains tales that tenderly re-create a vanishing rural world and scrutinise the repressions of fin-de-siecle bourgeois life. This book contains tales and sketches that possess the wealth of description, the portrayal of the quaint lore of Wessex, the 'Chaucerian' humour and characterisation,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.