Lifelines Pre-intermediate Workbook with Key

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lifelines Pre-intermediate Workbook with Key koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jazyková úroveň: Elementary, Pre-Intermediate, Intermediate Pracovní sešit s klíčem Popis variant: Učebnice, pracovní sešit (s klíčem nebo bez), učitelská příručka a audio kazety. Hlavní znaky: • Třídílný kurz pro středoškolskou mládež a dospělé, alternativa např. k učebnici Headway. • Každý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lifelines Pre-intermediate Workbook with Key je 244 Kč

Výběr knih autora Tom Hutchinson

Zobrazit všechny knihy autora Tom Hutchinson
Výběr knih vydavatele OUP English Learning and Teaching

Zobrazit všechny knihy vydavatele OUP English Learning and Teaching
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.