Lily´s Promise: How I Survived Auschwitz and Found the Strength to Live, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Lily´s Promise: How I Survived Auschwitz and Found the Strength to Live, 1. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
'A stunningly moving book about the power of hope and love to overcome the very worst of mankind' Piers Morgan When Holocaust survivor Lily Ebert was liberated in 1945, a Jewish-American soldier gave her a banknote on which he'd written 'Good luck and happiness'. And when her great-grandson,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lily Ebert

Zobrazit všechny knihy autora Lily Ebert
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.