Literární výchova 8 - Pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Literární výchova 8 - Pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sešit obsahuje konkrétní úkoly k textům z Čítanky 8 a náměty pro individuální i společnou práci v hodinách literární výchovy. Doplňkem, se kterým budou žáci průběžně pracovat, je volná příloha, v níž najdou slovníčky, přehledy a časovou přímku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Literární výchova 8 - Pracovní sešit je 74 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Horáčková, Hana Staudková
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.