Little Book of Conversation Starters

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 380 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Book of Conversation Starters koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
380 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Never have an awkward silence again thanks to The Little Book of Conversation Starters! This compilation of 375 family-friendly questions will launch any conversation from boring to spectacular.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Book of Conversation Starters je 380 Kč

Výběr knih autora Cider Mill Press

Zobrazit všechny knihy autora Cider Mill Press
Výběr knih vydavatele Harpercollins Focus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harpercollins Focus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.