Little Freddie Two Pants

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Freddie Two Pants koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A laugh-out-loud funny picture book about a dog who doesn't know how many pairs of pants to wear (or where to wear them!) by the #1 New York Times bestselling author of The Day the Crayons Quit.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Drew Daywalt

Zobrazit všechny knihy autora Drew Daywalt
Výběr knih vydavatele Penguin Putnam Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Putnam Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.