A Historical Review of Four Fashion Icons

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Historical Review of Four Fashion Icons koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Historical Review of Four Fashion Icons koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 449 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Móda od společnosti Welbeck.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Historical Review of Four Fashion Icons je 1 349 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karen Homer, Emma Baxter-Wright, Emmanuelle Dirix
Výběr knih vydavatele Welbeck Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.