Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Závěrečný díl trilogie inspirované tajemnými Vikingy a severskou mytologií od autora světového bestselleru Percy Jackson.Společně s přáteli porazil Magnus Chase vlka Fenrira a získal Thorovo kladivo. Úkol, který na něj čeká, je však ze všech nejtěžší! Magnus umí sice uzdravovat, ale v boji není…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Magnus Chase a bohové Ásgardu - Loď mrtvých je 323 Kč

Výběr knih autora Rick Riordan

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.