Logos 2021/2022 - Zrcadlo imaginace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Logos 2021/2022 - Zrcadlo imaginace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Sborník pro esoterní chápání života a kultury.

OBSAH:
Jindřich Veselý: V zrcadle imaginace, Peter Brook: Jiný rozměr: kvalita, Milan Nakonečný: Historické fáze ve vývoji hermetismu, Roman Kořan: Větrný mlýn: výklad reliéfu pekařství Poilâne, Aaron Cheak: Hermetický problém soli,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Logos 2021/2022 - Zrcadlo imaginace je 179 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Trigon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Trigon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.