Až do hrobu tmavýho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 689 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až do hrobu tmavýho koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
689 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do hrobu tmavýho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
717 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Až do hrobu tmavýho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
631 Kč
Není skladem

Až do hrobu tmavýho koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
631 Kč
Není skladem

Krátký popis
První vydání vzájemné korespondence dřevorytce Josefa Váchala a jeho žáka Josefa Hodka z let 1912-1969 představuje jak zásadní informační pramen pro všechny zájemce o život a dílo Josefa Váchala, tak především strhující text, silný svou autentičností a čtivý díky vybroušenému, krutému a zároveň…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až do hrobu tmavýho je 667 Kč

Výběr knih autorů Josef Váchal , Josef Hodek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Váchal, Josef Hodek
Výběr knih vydavatele Trigon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Trigon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.