Connectings

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Connectings koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Connectings koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Connectings koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Connectings koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorskou knihou "Connectings" vstupuje Adéla Součková na sdílené pole výtvarného umění a textu, v němž hravě a zároveň inovativně rozvíjí dialog ruky a hlavy. Současný mytologický svět zachycuje myšlením kresbou prostřednictvím jednoduchých znaků a slov. Titul knihy "Connectings" neodkazuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Connectings je 280 Kč

Výběr knih autora Adéla Součková

Zobrazit všechny knihy autora Adéla Součková
Výběr knih vydavatele Trigon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Trigon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.