Lou Reed: Waiting for the Man - Život a hudba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lou Reed: Waiting for the Man - Život a hudba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lou Reed: Waiting for the Man - Život a hudba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lou Reed: Waiting for the Man - Život a hudba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

Krátký popis
Doplněné a kompletně revidované vydání jedinečné Lou Reedovy biografie nabízí ucelený a zároveň detailní pohled na jeho hudbu a život.Sám Reed knihu označil za nejlepší biografii, která o něm kdy vznikla.Waiting For The Man vykresluje jednu z vůdčích osobností alternativní hudby, rockovou ikonu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lou Reed: Waiting for the Man - Život a hudba je 73 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.