Loutka 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Loutka 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loutka 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tajemný upír pokračuje ve svém řádění a Lístek společně s Pampeliškou se tomu rozhodnou přijít na kloub. Nejprve ale zkoumají, proč Lístek musí jíst každý večer záhadný list. Když ho Lístek schválně jednoho večera nesní, zjistí, že jeho otec, truhlář Kořen, skrývá před světem svou druhou…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Loutka 2 je 183 Kč

Výběr knih autora Jinfu

Zobrazit všechny knihy autora Jinfu
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.