Lovec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lovec koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Není skladem

Lovec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Lovec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Půl roku pod jednou střechou s charismatickým milionářem! Hunter: Neměl jsem v úmyslu si zahrát v porno videu, jasné? Byla to prostě jedna z těch nevysvětlitelných věcí. Jako Stonehenge, Policejní akademie 2 a záhadné mraky Morning Glory. Prostě se to stalo. Teď mě můj panovačný otec odsuzuje k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovec je 381 Kč

Výběr knih autora L. J. Shen

Zobrazit všechny knihy autora L. J. Shen
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.