Lucifer 8: Vlk pod stromem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucifer 8: Vlk pod stromem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucifer 8: Vlk pod stromem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lucifer 8: Vlk pod stromem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mít vlastní vesmír, není žádná legrace – ani pro bývalého vládce Pekel. Světlonoš stojí proti novému ohrožení svého nového světa... a udržení jeho existence vyžaduje neobvyklou spolupráci anděla a ďábla. Lucifer rozhoduje, že všichni nesmrtelní musí okamžitě opustit jeho svět... nebo se na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucifer 8: Vlk pod stromem je 448 Kč

Výběr knih autora Mike Carey

Zobrazit všechny knihy autora Mike Carey
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.