Lucinka, Kubík a miminko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucinka, Kubík a miminko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sourozenci Lucinka a Kubík jsou správná dvojka a skvěle si spolu rozumějí. Rádi si společně hrají a dovádějí a to se jim moc líbí. Užívají si spoustu legrace také s maminkou a tatínkem, kteří své dva kulihrášky pořádně překvapí. Maminka má v bříšku miminko! Pojďte spolu s dětmi prožít…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucinka, Kubík a miminko je 150 Kč

Výběr knih autora Eliška Mauleová

Zobrazit všechny knihy autora Eliška Mauleová
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.