Luční harfa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Luční harfa koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Luční harfa - Capote Truman. Nadčasový příběh o svobodě, snění a právu na vlastní názor i na lásku“ Líbezná vůně luk a tajuplná píseň stvolů, ale i bojovná nálada protkává lyrický příběh z amerického Jihu. Nesourodá pětice hrdinů – malý kluk Collin, jeho podivuhodná teta Dolly, stará…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Luční harfa je 212 Kč

Výběr knih autora Truman Capote

Zobrazit všechny knihy autora Truman Capote
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.