Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
64 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)
a 1 další varianta  
Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tvůj prapradědeček byl pirát?! Honza Padouch objevuje rodinné tajemství a ukrytou mapu k pokladu. Vydej se s ním na dobrodružnou cestu plnou hádanek a křížovek, které ti nejen zpříjemní čtení, ale procvičí i pozornost a soustředění. Pro malé dobrodruhy od 7 let!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lušti a spojuj - Po stopách piráta Padoucha je 63 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.