Lúšti a spojuj s kamarátmi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lúšti a spojuj s kamarátmi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lúšti a spojuj s kamarátmi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
75 Kč
Není skladem

Lúšti a spojuj s kamarátmi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
79 Kč
Není skladem
Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.