Luxury and Decorative Glass

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 453 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Luxury and Decorative Glass koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
453 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Luxury and Decorative Glass koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
464 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Luxury and Decorative Glass koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem

Krátký popis
Firmy S. Reich & Co. a J. Schreiber & Neffen patřily k předním rakousko-uherským výrobcům skla, kteří významným způsobem ovlivnili vývoj sklářského průmyslu na Moravě. Katalog představí jejich luxusní a dekorativní produkci, která spoluvytvářela jejich obchodní renomé a svědčila o jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Luxury and Decorative Glass je 434 Kč

Výběr knih vydavatele Moravská galerie v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moravská galerie v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.