LVOE II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 410 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

LVOE II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

LVOE II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

LVOE II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

LVOE II koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The stunning follow-up to LVOE by New York Times bestselling author, Atticus. In the highly anticipated follow-up to LVOE: Poems, Epigrams & Aphorisms, three-time New York Times bestselling author Atticus is inviting readers to take a deeper look behind the mask as he continues his powerful…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy LVOE II je 461 Kč

Výběr knih autora Atticus

Zobrazit všechny knihy autora Atticus
Výběr knih vydavatele Headline Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Headline Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.