Mad Mad

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mad Mad koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mad Mad koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mad Mad koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mad Mad koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mad Mad koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
267 Kč
Není skladem

Krátký popis
MAD JAKO VZTEKLEJ, NEBO ŠÍLENEJ? OD KAŽDÝHO TROCHU. ***** „Byl vždycky takový?“ Nespoutaný, problé¬mový, horkokrevný, nerozvážný, impulzivní a tuny dalších negativ-ních vlastností. „Drahé dítě, buď ráda, že jsi Maddoxe nepoznala po Richardově smrti, teď je oproti tomu jako andílek.“ *****…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mad Mad je 280 Kč

Výběr knih autora Tess M. Puffrová

Zobrazit všechny knihy autora Tess M. Puffrová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.