Kde je Joanna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kde je Joanna koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde je Joanna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde je Joanna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Kde je Joanna koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knihy zakoupené v rámci předobjednávek budou s podpisem autorky.Čas běží. Dokáže získat dost peněz, aby zachránila sestru?Joanna zmizela.Se sestrou jsme v životě měly jen jedna druhou. Jenže zatímco ona se usadila na dně a žila ze svlíkání se u tyče a hrstí kokainu, já se postavila na nohy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kde je Joanna je 336 Kč

Výběr knih autora Tess M. Puffrová

Zobrazit všechny knihy autora Tess M. Puffrová
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.