Prokletá Mimzie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prokletá Mimzie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Prokletá Mimzie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá Mimzie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá Mimzie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá Mimzie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá Mimzie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Asi každý slyšel o krvavých čarodějnických procesech v Salemu, ale jen málokdo zná legendu o čarodějnici a čaroději z New Jersey, kteří roku 1730 utekli do Hillock Woods, maloměsta, kde v ně věří dodnes. ***** Šestnáctiletá Amy se spolu se svojí matkou stěhuje do tohoto legendami opředeného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prokletá Mimzie je 296 Kč

Výběr knih autora Tess M. Puffrová

Zobrazit všechny knihy autora Tess M. Puffrová
Výběr knih vydavatele King Cool

Zobrazit všechny knihy vydavatele King Cool
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.