Maisie na stope: Prípad strateného smaragdu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maisie na stope: Prípad strateného smaragdu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maisie na stope: Prípad strateného smaragdu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maisie na stope: Prípad strateného smaragdu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Maisie Hitchinsová túži po detektívnej práci. Vie, že v uliciach viktoriánskeho Londýna je veľa záhad, ktoré by mohla riešiť, ak by nebola zaneprázdnená povinnosťami, ktoré jej prideľuje starká. Do nájomného domu, ktorý starká spravuje, prichádza na návštevu herecká hviezda Sarah Masseyová. Je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maisie na stope: Prípad strateného smaragdu je 131 Kč

Výběr knih autora Holly Webb

Zobrazit všechny knihy autora Holly Webb
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.