Čarovná skrinka - Príbehy o zvieratkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čarovná skrinka - Príbehy o zvieratkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čarovná skrinka - Príbehy o zvieratkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zoznámte sa so strateným tučniakom, čarovným mačiatkom a kačkami, čo sa ocitli v nebezpečenstve. Zbierka príbehov o tvoroch zo zvieracej ríše poteší aj nadchne ich priaznivcov každého veku. Túto nádherne ilustrovanú knihu skrátka musíte mať. Rozhovor s Holly Webb, pikošky z jej súkromia a oveľa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čarovná skrinka - Príbehy o zvieratkách je 330 Kč

Výběr knih autora Holly Webb

Zobrazit všechny knihy autora Holly Webb
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.