Maisie na stope 1 Prípad ukradnutej mince

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maisie na stope 1 Prípad ukradnutej mince koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maisie na stope 1 Prípad ukradnutej mince koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Maisie na stope 1 Prípad ukradnutej mince koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Maisie zachráni opusteného psíka aten ju rýchlo nasmeruje kjej prvému prípadu. Mäsiarskeho poslíčka Georgea vyhodia zpráce pre krádež, no ona je presvedčená ojeho nevine. Nastal čas, aby vyskúšala svoje detektívne schopnosti avyriešila záhadu chýbajúcich mincí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maisie na stope 1 Prípad ukradnutej mince je 122 Kč

Výběr knih autora Holly Webb

Zobrazit všechny knihy autora Holly Webb
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.