Majster a Margaréta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Majster a Margaréta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Majster a Margaréta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Majster a Margaréta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bulgakovov román Majster a Margaréta nie je nášmu čitateľovi neznámy - v slovenskom preklade prvý raz vyšiel v roku 1968, no toto vydanie vychádzalo z jedinej vtedajšej dostupnej verzie textu, ktorý v ZSSR cenzurovali. Nový preklad Jána Štrassera prináša úplný text tohto najvýznamnejšieho diela…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Majster a Margaréta je 342 Kč

Výběr knih autora Michail Bulgakov

Zobrazit všechny knihy autora Michail Bulgakov
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.