Zápisky na manžetách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zápisky na manžetách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zápisky na manžetách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky na manžetách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky na manžetách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky na manžetách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prvé slovenské vydanie literárnej prvotiny slávneho spisovateľa. Zápisky na manžetách Michaila Bulgakova sú autobiografickou novelou, ktorá má formu denníkových zápiskov a zachytáva prvé dva roky (1920 – 1921) jeho formovania ako spisovateľa. Zápisky, ktoré pôvodne pozostávali z troch častí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zápisky na manžetách je 247 Kč

Výběr knih autora Michail Bulgakov

Zobrazit všechny knihy autora Michail Bulgakov
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Európa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Európa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.