Malé pikantní vraždy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malé pikantní vraždy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malé pikantní vraždy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Malé pikantní vraždy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malé pikantní vraždy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malé pikantní vraždy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malé pikantní vraždy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Černočerný obchodní nápad a mrazivě záhadná vražda V povídce Malé pikantní vraždy se setkáváme s Larsem Hvillingem Hansenem, který vede v podstatě obyčejný život. Až do chvíle, kdy ho opustí žena a on sám se navíc ocitne ve finanční tísni. Lars tak musí zvážit všechny možnosti. Naštěstí dostane…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malé pikantní vraždy je 221 Kč

Výběr knih autora Jussi Adler-Olsen

Zobrazit všechny knihy autora Jussi Adler-Olsen
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.