Malířské omalovánky II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malířské omalovánky II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malířské omalovánky II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
V druhém díle Malířských omalovánek jsme pro vás k vymalování připravili výběr z toho nejlepšího, co v českém malířství vzniklo. I zde můžete aktivně relaxovat s pastelkami, vodovými či temperovými barvami a popustit uzdu své fantazii. Staňte se i vy na chvíli umělcem s nekonečnými možnostmi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malířské omalovánky II je 276 Kč

Výběr knih autora Matěj Pospíšil

Zobrazit všechny knihy autora Matěj Pospíšil
Výběr knih vydavatele Kresli.to

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kresli.to
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.